Niniejszy Regulamin określa zasady zapisów, przyjęć oraz odwoływania wizyt w Alivio – Ośrodek Psychoterapii i Terapii Rodzin, ul. 11 listopada 23, 08-110 Siedlce poprzez system rezerwacji online, rejestrację telefoniczną, sms, e-mail oraz formularz kontaktowy „Wyślij wiadomość” dostępny na stronie internetowej.
Do Alivio – Ośrodek Psychoterapii i Terapii Rodzin można zapisywać się przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez: system rezerwacji online, e-mail, sms, formularz kontaktowy „Wyślij wiadość” oraz przez rejestrację telefoniczną w godzinach pracy podanych na stronie – www.klinikaalivio.pl.
W przypadku zapisu przez rejestrację telefoniczną, e-mail, sms oraz formularz kontaktowy „Wyślij wiadomość” płatności można dokonać na konto bankowe nr 97 1020 4476 0000 8902 0237 1896 lub gotówką/kartą płatniczą na miejscu w Alivio – Ośrodek Psychoterapii i Terapii Rodzin.
W przypadku wpłaty na konto bankowe konieczne jest przesłanie potwierdzenia wpłaty na numer telefonu (782 800 547) lub e-mail (sekretariat@klinikaalivio.pl) minimum 24 godziny przed wizytą. Niedopełnienie tego obowiązku skutkuje anulowaniem wizyty.
W przypadku zapisu przez system rezerwacji online opłaty można dokonać przez system płatności online (BLIK, przelew online, karta płatnicza) lub gotówką/kartą płatniczą na miejscu w Alivio – Ośrodek Psychoterapii i Terapii Rodzin.
Wizyty nieodwołane minimum 24 godziny przed wizytą pozostają opłacone zgodnie z cennikiem podanym na stronie.
Wizytę można anulować telefonicznie (782 800 547), sms-em, e-mailem (sekretariat@klinikaalivio.pl), przez formularz kontaktowy „Wyślij wiadomość” lub klikając przycisk „Anuluj wizytę” w mailu potwierdzającym wizytę.
Zwrot płatności za wizytę anulowaną minimum 24 godziny przed wizytą nastąpi do 21 dni od anulowania wizyty – na wskazane przez Pacjenta konto.
Jeżeli wizyta nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie Alivio – Ośrodek Psychoterapii i Terapii Rodzin płatność zostanie zwrócona na wskazane przez Pacjenta konto lub zaproponowany będzie nowy termin wizyty.
Alivio – Ośrodek Psychoterapii i Terapii Rodzin ma prawo anulować rezerwację jeżeli Pacjent nie pojawi się na wizycie o wyznaczonej godzinie lub nie dokonał płatności za poprzednią wizytę, a kontakt telefoniczny z Pacjentem jest niemożliwy.
Usługi: porada mailowa i wizyta domowa podlegają takim samym zasadom zapisywania i anulowania co pozostałe wizyty.
Usługa porada mailowa ma swój odrębny regulamin: Regulamin – porada mailowa.
Możliwe są zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany te nie muszą być podane do wiadomości Pacjenta. Rezerwacje dokonane przed wejściem w życie zmian w Regulaminie są realizowane według dotychczasowych postanowień.
Warunkiem rezerwacji terminu wizyty jest zapoznanie się Pacjenta z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień.
Alivio – Ośrodek Psychoterapii i Terapii Rodzin jest prowadzony przez firmę: SPERO – Psychologia w Praktyce – Michał Perz, Strzała ul. Słoneczna 39A, 08-119 Siedlce – Regon: 142320163, NIP: 8211638979.
Podane ceny są cenami brutto i są wyrażone w złotych polskich.
Reklamacje można składać na adres: sekretariat@klinikaalivio.pl lub przez formularz kontaktowy „Wyślij wiadomość” na stronie internetowej.
Odpowiedź na wniosek reklamacyjny nastąpi w terminie 30 dni od zgłoszenia.