Śledź nas:

Regulamin świadczenia usług

Regulamin świadczenia usług

§1

Niniejszy Regulamin określa zasady zapisów, przyjęć oraz odwoływania wizyt w Alivio – Ośrodek Psychoterapii i Terapii Rodzin, ul. 11 listopada 23, 08-110 Siedlce poprzez system rezerwacji online, rejestrację telefoniczną, sms, e-mail oraz formularz kontaktowy „Wyślij wiadomość” dostępny na stronie internetowej.

§2

Do Alivio – Ośrodek Psychoterapii i Terapii Rodzin można zapisywać się przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez: system rezerwacji online, e-mail, sms, formularz kontaktowy „Wyślij wiadość” oraz przez rejestrację telefoniczną w godzinach pracy podanych na stronie – www.klinikaalivio.pl.

§3

W przypadku zapisu przez rejestrację telefoniczną, e-mail, sms oraz formularz kontaktowy „Wyślij wiadomość” płatności można dokonać na konto bankowe nr 97 1020 4476 0000 8902 0237 1896 lub gotówką/kartą płatniczą na miejscu w Alivio – Ośrodek Psychoterapii i Terapii Rodzin.

§4

W przypadku wpłaty na konto bankowe konieczne jest przesłanie potwierdzenia wpłaty na numer telefonu (782 800 547) lub e-mail (sekretariat@klinikaalivio.pl) minimum 24 godziny przed wizytą. Niedopełnienie tego obowiązku skutkuje anulowaniem wizyty.

§5

W przypadku zapisu przez system rezerwacji online opłaty można dokonać przez system płatności online (BLIK, przelew online, karta płatnicza) lub gotówką/kartą płatniczą na miejscu w Alivio – Ośrodek Psychoterapii i Terapii Rodzin.

§6

Wizyty nieodwołane minimum 24 godziny przed wizytą pozostają opłacone zgodnie z cennikiem podanym na stronie.

§7

Wizytę można anulować telefonicznie (782 800 547), sms-em, e-mailem (sekretariat@klinikaalivio.pl), przez formularz kontaktowy „Wyślij wiadomość” lub klikając przycisk „Anuluj wizytę” w mailu potwierdzającym wizytę.

§8

Zwrot płatności za wizytę anulowaną minimum 24 godziny przed wizytą nastąpi do 21 dni od anulowania wizyty – na wskazane przez Pacjenta konto.

§9

Jeżeli wizyta nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie Alivio – Ośrodek Psychoterapii i Terapii Rodzin płatność zostanie zwrócona na wskazane przez Pacjenta konto lub zaproponowany będzie nowy termin wizyty.

§10

Alivio – Ośrodek Psychoterapii i Terapii Rodzin ma prawo anulować rezerwację jeżeli Pacjent nie pojawi się na wizycie o wyznaczonej godzinie lub nie dokonał płatności za poprzednią wizytę, a kontakt telefoniczny z Pacjentem jest niemożliwy.

§11

Usługi: porada mailowa i wizyta domowa podlegają takim samym zasadom zapisywania i anulowania co pozostałe wizyty.

§12

Usługa porada mailowa ma swój odrębny regulamin: Regulamin – porada mailowa.

§13

Możliwe są zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany te nie muszą być podane do wiadomości Pacjenta. Rezerwacje dokonane przed wejściem w życie zmian w Regulaminie są realizowane według dotychczasowych postanowień.

§14

Warunkiem rezerwacji terminu wizyty jest zapoznanie się Pacjenta z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień.

§15

Alivio – Ośrodek Psychoterapii i Terapii Rodzin jest prowadzony przez firmę: SPERO – Psychologia w Praktyce – Michał Perz, Strzała ul. Słoneczna 39A, 08-119 Siedlce – Regon: 142320163, NIP: 8211638979.

§16

Podane ceny są cenami brutto i są wyrażone w złotych polskich.

§17

Reklamacje można składać na adres: sekretariat@klinikaalivio.pl lub przez formularz kontaktowy „Wyślij wiadomość” na stronie internetowej.

§18

Odpowiedź na wniosek reklamacyjny nastąpi w terminie 30 dni od zgłoszenia.